Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

Pages

Pages

Tuesday 8 July 2014

BERITA BAIK! MUAT TURUN APPLIKASI UNTUK PROGRAM LATIHAN.


Apa yang anda perlukan adalah applikasi yang menawarkan program latihan untuk meningkatkan stamina yang terbaik. Lebih baik jika ianya khusus untuk wanita, mempunyai 100+ jenis latihan dan dikendalikan oleh Master Trainer termasuk atlet dunia Maria Sharapova.

Paling penting, ianya PERCUMA!!!

Secara keseluruhannya, Nike memang bijak dan berjasa kerana menghasilkan applikasi percuma ini. Tiada apa di dalam NTC yang saya ingin ubah. Apatah lagi, applikasi ini selalu dikemaskini, kerana ada workout yang hanya boleh diperolehi sebagai ganjaran hanya jika anda selesai sesuatu tahap. Tidak ubah seperti permainan. Bukan sahaja anda menerima 'trofi' malahan anda juga dapat melihat video eksklusif wanita-wanita hebat dalam industri sukan dunia. Ada program di dalam applikasi ini memang direka khusus untuk selebriti sukan, di mana dengan cara ini anda berpeluang merasai sendiri pengalaman mereka berlatih dalam sukan masing-masing. Hebat kan?

Mari kita selongkar habis keseronokan ini.

Jadi, tolong download sekarang! Hari ni! Macam yang saya katakan. Semua orang suka benda PERCUMA. Apa lagi, muat turun sekarang.

:: Shaklee Independent Distributor :: Musleha (Shaklee ID 1154289) :: Perkongsian tips-tips kesihatan dan pemakanan. Serta maklumat terkini tentang teknologi pemakanan tambahan dan isu-isu semasa berkaitan pengguna. Objektif: Meningkatkan kesedaran pengguna dan berkongsi pengetahuan tentang pemakanan tambahan.

No comments:

Post a Comment

 

CONTACT ME

MUSLEHA :: 019-3887848
Your trusted supplement distributor

'Passionate about wellness, your success is my business'

Sample Text

Maju terus...

Sample Text

 
Blogger Templates