Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

Pages

Pages

Saturday 5 July 2014

Awet Muda


Baiklah! Aku rasa perbualan begini sudah jadi standard apabila bertemu teman-teman lama.

Benda ini semua buat aku terfikir mengapa ada di kalangan kawan-kawan kita wajahnya masih muda belia? Sesetengahnya pula (ye.. ye.. aku lah tu!) kelihatan begitu tua dengan kulit yang sudah hilang keanjalan juga komposisi tubuh kelihatan menyusut.(walaupun gemuk)

Aku rasa mereka ini memang bertuah kerana mewarisi genetik yang awet muda.

Atau sebenarnya ada sesuatu yang boleh dilakukan kepada kebolehan semulajadi tubuh kita untuk melambatkan penuaan.

Memang ada.  Ini yang aku nak kongsikan:

:: Shaklee Independent Distributor :: Musleha (Shaklee ID 1154289) :: Perkongsian tips-tips kesihatan dan pemakanan. Serta maklumat terkini tentang teknologi pemakanan tambahan dan isu-isu semasa berkaitan pengguna. Objektif: Meningkatkan kesedaran pengguna dan berkongsi pengetahuan tentang pemakanan tambahan.

No comments:

Post a Comment

 

CONTACT ME

MUSLEHA :: 019-3887848
Your trusted supplement distributor

'Passionate about wellness, your success is my business'

Sample Text

Maju terus...

Sample Text

 
Blogger Templates