Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

Pages

Pages

Tuesday 3 February 2015

Diary NECK hari-kedua


Alhamdulillah.. aku gembira bersama sahabat-sahabat yang menyokong dan terus mendokong. Sentiasa bersedia untuk menolak aku maju dan jangan berputus asa. Ayuh! maju terus....

Hari kedua - 2 Februari 2015

Backdated report: Semalam pagi aku ke gym yang berhampiran dengan rumah.Sendirian. RM3 per entry... wow! Rasa macam jackpot... dengan baju Red-Giant aku menadah muka selamba memanjat tangga gym Quad Power!


Sedia dengan wajah yang
tabah sangat .... muahahaha
Nampaknya aku orang pertama, sudahlah pertama kali, gym pulak sunyi... Mujur aku kelihatan 'taff' sangat, (letak tangan di bahu, mata pandang ke atas..) jadi kurang risiko di situ... huahuahua... Walaupun gym sunyi, notifikasi dari group telegram tak henti-henti. Mana boleh jadi korang je membakar, aku pun nak membakar sama. Itu pasallah aku post wajah poyo di atas untuk Jemaah NECK di telegram....


Penting nih..
NECK is tracking the progress.
Aku layankan ajeee...
Sehinggalah selesai 9 stesyen! Sendirian melayan 9 stesyen latihan bebanan ok, sampai kena tegur dengan brader gym, "akak ni atlet ke?" ... hahahaha.. mana lah tak gerun. Aku layan squad sorang-sorang dengan selamba. Malaslah aku nak buat pengakuan suci itu, buat aku marah je bila orang tak percaya! Lagi-lagi bila mereka pandang aku atas bawah, depan belakang.. cisss... buat darah aku menggelegak je.


Rekod pengambilan kalori & senaman!

Sebelah petang?

Huhuhu.. tim mak jemah memanggil-manggil supaya berjemaah di tepi tasik.

Sempat hantar report kat NECK telegram
Bukti bergambar 4 laps keliling tasik

100m x 3 set sprint
High Intensity Interval Training
Cubaan meningkatkan tahap metabolisma

Tim mak jemah yang ikut serta
Yang baju putih tu penyeri betul!!


Antara perkongsian dari tim NECK di telegram
Wahhhh! Masing-masing hangat kaw....
Minah cun punya update
aku tak taulah apa yang dia nak kuruskan lagi
buat aku sentap lagi ada....

Sekali lagi dengan rasa rendah hati aku mohon doa teman-teman supaya aku kekal istiqomah mengamalkan gaya hidup sihat dan meningkatkan stamina...

Mohon SHARE jika posting ini dapat memberi manfaat kepada orang lain. Sama-sama kita berkongsi saham untuk pencen kubur kita.

Selamat maju jaya, untuk kau dan aku....

#komiteddemikesejahteraanbersama

~Passionate about wellness, your success is my business
~whatsapp me @ 019-3887848
 

No comments:

Post a Comment

 

CONTACT ME

MUSLEHA :: 019-3887848
Your trusted supplement distributor

'Passionate about wellness, your success is my business'

Sample Text

Maju terus...

Sample Text

 
Blogger Templates