Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

Pages

Pages

Monday 12 January 2015

PROJECT "NECK" : NOW EVERYONE CAN KURUS


Assalamualaikum w.b.t para pembaca yang budiman dan baik hati,
 
Alhamdulilah, saya ingin berkongsi kegembiraan dengan anda. Secara rasminya ebook NECK (Now Everyone Can Kurus) telah dilancarkan oleh Firdaus melalui blognya di sini.
 
Firdaus telah berkongsi ebook ini kepada saya, MAKA saya rasa bertanggungjawab untuk berkongsi ebook mini PERCUMA ini dengan anda pula.
 
Ye betul! PERCUMA.


SEJUJURNYA.... Saya sendiri sudah baca termasuklah edisi ebook yang lengkap.. PERCAYALAH, tulisan Firdaus benar-benar membuatkan saya sangat tersentuh. Pendek kata, saya rasa seolah-olah buku ini benar-benar ditulis khusus untuk saya.
 
Bila saya tanyakan kepada pembaca-pembaca yang lain, yang sudah SHARE dan BACA sampai habis, rata-rata komen perkara yang sama.
 
Lebih-lebih lagi bila sampai bab FORMULA MUDAH M.E.S.T.I KURUS!
Gambar di sebelah kanan adalah SAYA 13 tahun yang lalu....
CERITA TENTANG SAYA...
Sehingga kini saya tidak berjaya menurunkan berat badan, sebutlah apa produk yang ada di pasaran. Apa yang saya tidak pernah cuba, semuanya tidak ada hasil.... Produk A****, H*******, F***** U**, S****** cuba anda namakan. Tidak ada satu produk yang tidak pernah saya cuba.
 
KISAHNYA.... Berat badan saya sejak kelahiran anak pertama pada tahun 2006 naik dari 57kg ke 80kg. Bermacam-macam usaha saya buat sehinggakan saya pernah melabur sebanyak RM2500 untuk set produk kurus, tetapi tidak Berjaya. Berat badan saya kekal 80kg.
 
7 tahun selepas itu saya mengandung anak kedua. Berat badan saya semasa mengandung mencecah 103kg. Sebaik sahaja selepas pantang, berat saya turun 80kg.
 
Kemudian, MALAPETAKA bermula... hari demi hari, bulan demi bulan berat badan saya naik mendadak sehinggalah kini 96kg. Padahal saya bekerja dalam keadaan stress dan terpaksa berulang-alik Shah Alam - Pekan memandu menempuh lebuh raya BENTONG-KARAK setiap minggu selama 3 tahun. Ditambah pula dengan bekerja di pejabat terbuka di dalam gudang yang panas tanpa hawa dingin dan berkejaran dari satu bangunan ke bangunan yang lain. Jika difikirkan logik dengan bebanan kerja dan pergerakan aktif, berat badan saya sepatutnya menurun. Malangnya TIDAK!
 
Bila saya buat bacaan di internet, saya menyedari saya mengalami masalah REBOUND WEIGHT GAIN. Tetapi dilemma yang paling hebat, saya sudah kehabisan idea, cara dan semangat untuk terus berusaha menurunkan berat badan.
 
Saya mengalami masalah REBOUND WEIGHT GAIN


RUPA-RUPANYA SAYA TIDAK BERSENDIRIAN!!!!
Bila saya lihat keliling, ramai yang mengalami nasib yang sama seperti saya. Jadi saya ambil keputusan untuk redha dan menerima keadaan saya ini. Walaupun sebenarnya saya dihujani masalah-masalah lain seperti hilang keyakinan diri dan malu apabila ramai yang menegur tidak kurang juga MENYINDIR ke'SIHAT'an tubuh badan saya, saya pendamkan sahaja.
 
EBOOK PERCUMA
Alhamdulillah! Setelah membaca ebook Firdaus ini barulah saya faham kenapa saya GAGAL.
 
Apabila saya melihat bukti bergambar di bawah yang membuktikan transformasi beliau yang telah berjaya menurunkan beratnya sebanyak 11.5kg dalam masa 100hari, saya rasa lebih yakin dengan formula yang beliau kongsikan. Saya tidak mahu GAGAL lagi!
 

 


Oleh itu, saya sarankan anda semua di luar sana yang mengalami masalah yang sama seperti saya BACALAH buku ini. Biar gambaran lebih jelas dan anda lebih faham kenapa saya berpandangan formula yang dikompilasikan oleh Firdaus akan berkesan untuk anda.
 
Saya benar-benar berharap diri saya dan anda juga dapat keluar dari kemelut ini.
 
==========================================================================
BAGAIMANA NAK DAPATKAN BUKU INI?
 
1.       BELI PADA HARGA RM10
 
Anda boleh pindahkan wang sebanyak RM10 ke akaun
Maybank 112183194807
CIMB  7602846573
Musleha Nasmian
muslehaidy@gmail.com
 
 
2.       DAPATKAN EBOOK INI SECARA PERCUMA!
 
Caranya, anda WAJIB KLIK BUTANG “SHARE” di atas ataupun di bawah entry ini .
(Ini AMANAH untuk anda ye)
 
=============================================================================
 
Selepas anda bayar RM10 melalui pindahan wang ke akaun saya atau “SHARE” status ini (terpulang pada pilihan anda).
 
Silalah download ebook ini dengan klik link di bawah:
 
 
 Saya rasa terpanggil untuk berkongsi ebook ini secara PERCUMA kerana saya tahu ramai di luar sana pernah dan sedang mengalami nasib yang sama, GEMUK & OBESITI.
 
Seperti saya, ramai di luar sana ingin kurus dan sihat dan sudah mencuba bermacam-macam cara.
 
Semoga ebook ini dapat membantu lebih ramai sahabat-sahabat kita yang lain.
 
Dengan rasa rendah hati saya mendoakan anda diberikan pahala dan ganjaran syurga pada anda yang SHARE status ini. Amin!!!
 
Mudah-mudahan ilmu yang dikongsi dapat dijadikan pencen kubur nanti.
 
Selamat membaca.
 
#komiteddemikesejahteraan
 
 
 
 
 


No comments:

Post a Comment

 

CONTACT ME

MUSLEHA :: 019-3887848
Your trusted supplement distributor

'Passionate about wellness, your success is my business'

Sample Text

Maju terus...

Sample Text

 
Blogger Templates